- 24h B2B
- Direct uit voorraad
- Keuze uit vele A-merken
- One stop shopping
Mijn account
Klantenservice
Ik wil klant worden. Hoe maak ik een zakelijk account aan?
Vul het online registratieformulier in. Wij vragen hiervoor enkele bedrijfsgegevens waaronder uw KVK-nummer en BTW-nummer.
Het lukt mij niet om een account aan te maken. Wat doe ik verkeerd?
Controleer of alle verplichte velden(*) zijn gevuld indien uw e-mailadres nog niet eerder is geregistreerd.
Ik heb het registratieformulier zojuist verstuurd. Wat gebeurt er met mijn aanvraag?
Zodra uw aanmelding is ontvangen wordt uw aanvraag door een medewerker beoordeeld. Na goedkeuring ontvangt u uw persoonlijke inloggegevens op het door uw doorgegeven e-mailadres.
Ik ben al klant van jullie maar heb nog geen webshop account.
Vul het registratieformulier in of dien een verzoek in via info@vanspijk.nl.
Ik kan niet inloggen. Wat doe ik verkeerd?
Controleer het e-mailadres. Inloggen kan alleen met een e-mailadres dat bij ons bekend is. Nog steeds problemen? Neem contact met ons op.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe herstel ik deze?
Vul op deze pagina uw e-mailadres in en klik op "Verzenden" om een een nieuw wachtwoord in te stellen
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om persoonlijke instellingen en adresgegevens te wijzigen gaat u naar "Mijn account". Hiervoor moet u ingelogd zijn.
Vul het online registratieformulier in. Wij vragen hiervoor enkele bedrijfsgegevens waaronder uw KVK-nummer en BTW-nummer.
Het lukt mij niet om een account aan te maken. Wat doe ik verkeerd?
Controleer of alle verplichte velden(*) zijn gevuld indien uw e-mailadres nog niet eerder is geregistreerd.
Ik heb het registratieformulier zojuist verstuurd. Wat gebeurt er met mijn aanvraag?
Zodra uw aanmelding is ontvangen wordt uw aanvraag door een medewerker beoordeeld. Na goedkeuring ontvangt u uw persoonlijke inloggegevens op het door uw doorgegeven e-mailadres.
Ik ben al klant van jullie maar heb nog geen webshop account.
Vul het registratieformulier in of dien een verzoek in via info@vanspijk.nl.
Ik kan niet inloggen. Wat doe ik verkeerd?
Controleer het e-mailadres. Inloggen kan alleen met een e-mailadres dat bij ons bekend is. Nog steeds problemen? Neem contact met ons op.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe herstel ik deze?
Vul op deze pagina uw e-mailadres in en klik op "Verzenden" om een een nieuw wachtwoord in te stellen
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om persoonlijke instellingen en adresgegevens te wijzigen gaat u naar "Mijn account". Hiervoor moet u ingelogd zijn.