- 24h B2B
- Direct uit voorraad
- Keuze uit vele A-merken
- One stop shopping
Reparatie
Klantenservice
Mijn product is defect. Kan deze worden gerepareerd?
Zowel reparaties die binnen als buiten de garantietermijn vallen kunnen worden gerepareerd.
Hoe meld ik mijn garantie/reparatie online aan?
Onze RMA procedures zijn onlangs vernieuwd. Aanmelden kan via de website.
Onze oude formulieren blijven tijdelijk beschikbaar.
Zowel reparaties die binnen als buiten de garantietermijn vallen kunnen worden gerepareerd.
Hoe meld ik mijn garantie/reparatie online aan?
Onze RMA procedures zijn onlangs vernieuwd. Aanmelden kan via de website.
Onze oude formulieren blijven tijdelijk beschikbaar.
Heeft u een defect product van GYS, Scheppach of Master. Deze kunt u aanmelden bij onze service partner MSN.
Nog geen account? Deze kunt u aanvragen via info@msnaftersales.nl
Heeft u een defect product van Olimpia Splendid?
Deze kunt u aanmelden via:
olimpiasplendidservice@awsn.nl
Wat is de status van mijn reparatie?
Retouraanmeldingen kunnen worden gevolgd via Mijn Retouraanvragen onder "Mijn Account".
Heeft u een retour lopen via MSN dan kunt u de status raadplegen op de website van MSN.
Is mijn reparatie gratis?
Producten die binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaan worden gratis gerepareerd. Gebruikersschade valt niet onder de fabrieksgarantie. Na diagnose/inspectie en het delen van een prijsopgave zal de reparatie in overleg worden uitgevoerd.
Nog geen account? Deze kunt u aanvragen via info@msnaftersales.nl
Heeft u een defect product van Olimpia Splendid?
Deze kunt u aanmelden via:
olimpiasplendidservice@awsn.nl
Wat is de status van mijn reparatie?
Retouraanmeldingen kunnen worden gevolgd via Mijn Retouraanvragen onder "Mijn Account".
Heeft u een retour lopen via MSN dan kunt u de status raadplegen op de website van MSN.
Is mijn reparatie gratis?
Producten die binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaan worden gratis gerepareerd. Gebruikersschade valt niet onder de fabrieksgarantie. Na diagnose/inspectie en het delen van een prijsopgave zal de reparatie in overleg worden uitgevoerd.
Herstellingen België
Heeft u een defect product van Master, Scheppach of GYS en bent u gevestigd in België?Deze kunt u aanmelden bij de onderstaande partners.
Jo's Repair Shop BVBA
Kerkwegelakker 12A
B-9080 Lochristi
T: +32 (0)9 355 37 80
info@josrepairshop.be
www.josrepairshop.be
Service Center Bruyninckx
Dirk Bruyninkx
Guidendelle 30
1930 (Nossengem) Zaventem
T: +32 (0)2 721 51 81
center.bruyninckx@telenet.be